پ
به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.
متن پیام تبریک رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَمْ تَرَی کَیْفَ ضَرَبَ اللهُ مَثَلا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَة طَیِّبَة أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ(ابراهیم/۲۴)

دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت بزرگ ایران است که از سوی مردمی‌ترین نیرو‌های مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیرو‌های عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی» و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه جاری است و عاشقان، فرهنگ ناب بسیج را با خون شهدا، با فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایت‌مداری نگه داشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.
بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. نیرو‌های مخلص بسیجی بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا ضد عفونی معابر و کمک‌های مومنانه و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.
هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

مهدی اخوان‌صباغ
۳۰ آبان ۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.