پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، جواد احمدی منفرد اظهار داشت: به منظور تقویت روحیه معنوی و قرآنی نخبگان و استعدادهای قرآنی استان یک دوره مسابقات قرآنی در رشته های تقلیدی و تطبیقی ویژه رده سنی 9تا18 سال، استعدادهای قرآنی پسران استان برگزار شد.

وی در ادامه رشته های تقلیدی این مسابقات را ؛ رشته تقلیدی اساتید مصطفی اسماعیل، استاد منشاوی و استاد عبدالباسط ذکر کرد و افزود: در رشته تطبیقی قرائت نیز افراد شرکت کننده در دو بخش استاد منشاوی و مصطفی اسماعیل با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در ادامه تصریح کرد: تعداد 15 نفر در این 5 رشته به عنوان نفرات برتر شناخته شدند که از طرف اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان نیز هدایائی به رسم یادبود به آنها اعطاء خواهد شد.

وی همچنین اعضاء نفرات برتر در این دوره از مسابقات را در گروه مسابقه تطبیقی گروه مصطفی اسماعیل، حسین ملک زاده نفر اول؛ ایوب زنده بودی نفر دوم؛ ابوالفضل عدالتخواه سوم و نفرات برتر مسابقه تطبیقی استاد منشاوی را آقایان ؛ مهندس قوی پیشه. اول؛ محمدطاها بشیرزاده نفر دوم و آقای محمدحسین رضایی نیز نفرسوم این دوره از مسابقات را در رشته تطبیقی کسب کردند.

احمدی منفرد همچنین نفرات برگزیده را در رشته قرائت تقلیدی ، نفرات برتر رشته تقلیدی استاد عبدالباسط را علی کرمی،نفراول؛ رضا قلندری نفردوم و سیدحسین موسوی به عنوان نفر سوم عنوان کرد و افزود: نفرات برتر رشته تقلیدی استاد منشاوی نیز آقایان: محمدامین ظلی نیا نفراول؛ محمدصادق هاشمی نفردوم؛ ابوالفضل گرامی نفر سوم و سید حسن شجاعی نیز رتبه سوم و نفرات برتر رشته تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل نیز آقایان؛ محمدجواد زاهدی پوربه عنوان نفر اول، سید قاسم علوی نفر دوم و رضا زالی نفر سوم این دوره از مسابقات تقلیدی را با کسب بیشترین امتیاز به خود اختصاص دادند.

گفتنی است بدلیل شرایط کرونایی، و رعایت هر چه بهتر دستورالعمل های بهداشتی این مسابقه بصورت آنلاین و با داوری عباس هاشمی،  قاری و داور برتر مسابقات قرآنی استان و کشوری یکشنبه 28 شهریور 1400 برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.