پ

محمد دلالی در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه به میزبانی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود از برگزاری مراسم تجلیل از قرآنیان استان سمنان برای چهارمین بار توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این مراسم که به مناسبت هفته تبلیغ دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ۵۳ فعال قرآنی از سراسر استان تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه در این مراسم ۱۸ استاد قرآنی و ۲۳ تشکل قرآنی فعال در سراسر استان سمنان همچنین مهدی قاسمی مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان و ۱۱ استعداد قرآنی و عطیه تبیانیان حائز رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی مورد تجلیل قرار گرفتند، بیان کرد: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ قرآنی و قدرشناسی از اساتید قرآنی و فعالان این حوزه است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از اساتید جلسات دائمی تفسیر قرآن کریم از حجج‌اسلام محمد بارانی، عباس امینی، محمد ترابی و محمد باقر عبدوس تجلیل شد که با برگزاری جلسات هفتگی خود در انتقال پیام‌های قرآنی به مخاطبان در طول سال خدمات و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند.

دلالی با بیان اینکه در بخش اساتید قرآنی چهره‌هایی مانند اساتید حسین اوحدی زاده، محمد رسول تجلی، اسماعیل رهبر، زنده یاد جمال الدین غنایی، حجت الاسلام حمید عبداللهیان، حبیب الله خدابخشیان، جعفر فخرالدین و در بخش اساتید قرآنی خانم‌ها چهره‌هایی مانند منصوره پیری اردکانی، زنده یاد صدیقه حاجی پروانه، زهرا شریفی، فریده عباسیان، اشرف محمدیان، وجیهه اشرفی و مرضیه نجفی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تفاوت این دوره با ادوار گذشته تجلیل از استعدادهای برتر نوجوان قرآنی بود، گفت: این کار با هدف ایجاد انگیزه در راستای تداوم مسیر حفظ و تلاوت و در مجموع زیست قرآنی افراد صورت گرفته است.

به گزارش مهر، در کنار برگزاری مراسم تجلیل از قرآنیان، برنامه‌هایی مانند گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی استان سمنان، رونمایی از استارتاپ فرهنگی، کلینیک تخصصی فرق و مذاهب و … در هفته تبلیغ دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر استان دنبال می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.