پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی استان زنجان گفت: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی، طرح استعدادهای قرآنی در قالب یک طرح پنج ساله برگزار شد و در پایان این طرح و پس از برگزاری آزمون ها و غربالگری های صورت گرفته، از بین شرکت کنندگان استان زنجان؛ مهدی کردلو به عنوان برگزیده استانی این طرح از طرف سازمان دارالقرآن الکریم معرفی و گواهی پایان دوره برای وی صادر شد.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان این طرح پس از گذراندن دوره تقلید، وارد مرحله تطبیقی شدند. این طرح در دو سال اول در قالب تقلید و در سه سال بعدی در قالب تطبیق برگزار شد. در دوره تقلید، آموزش های تئوری نداشت و منبع تئوری در قالب کتاب آموزش صوت و لحن برای معلمان ارائه شد. این دوره، دوره کارورزی و عملی بود و مطالب تئوری ارائه نشد و جنبه های عملی را مورد تأکید قرار می داد. کلاس های آموزشی این دوره از ابتدا به صورت حضوری بود و زیر نظر یک استاد و در مرحله تطبیق زیر نظر دو استاد دنبال شد.

حسنی افزود: افرادی که به مرحله آخر این طرح راه پیدا کردند، در آزمون پایانی شرکت کرده و پس از طی این دوره پنج ساله، از این دوره فارغ التحصیل شدند و گواهینامه قرائت پیشرفته (سطح ۶) از طرف سازمان دارالقرآن الکریم به پذیرفته شدگان صادر شد. از استان زنجان مهدی کردلو به عنوان برگزیده این طرح معرفی شد و گواهی نامه قرائت قرآن کریم «سطح 6» «علوم و فنون قرائت پیشرفته به مدت 80 ساعت آموزشی به وی اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.