پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به منظور بررسی وضعیت قرآنی شهرستانهای استان و به منظور توجیه طرح و برنامه های نیمه دوم سال، نشست توجیهی اداره امور قرآنی استان با رابطان و کارشناسان قرآنی استان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست حجت الاسلام محمد رضا طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سخنانی ضمن اشاره به حدیث نبوی «انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی اهل بیتی» در خصوص اهمیت و جایگاه کار قرآنی در سازمان و اهمیت قرآن در سیر تکاملی بشر مطالبی را بیان کرد. وی تصریح کرد: به مقتضای آن میراث گرانبهای پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم  در سازمان تبلیغات اسلامی دو بخش فرهنگی و قرآنی، به عنوان دو بال پرواز سازمان تبلیغات اسلامی محسوب شده و این دو فرمایش گهربار پیامبر گرامی اسلام را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

در ادامه محمد ادیب نیا، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بوشهر نیز حضور داشت و در خصوص بیمه فعالان و مربیان قرآنی مطالبی را ارائه کرد. همچنین در بخش دیگر این نشست، در خصوص نحوه انعقاد تفاهمنامه های مالی نیز، ایمان رنجبر، رئیس واحد مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به نحوه تکمیل و انعقاد تفاهم نامه با کارشناسان، مطالبی را بین کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این نشست روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شده و زهره ایزد بخش، کارشناس واحد آموزش اداره امور قرآنی استان، در خصوص نحوه استفاده از سامانه آموزش حفظ قرآن کریم و سامانه جامع آموزش و مصطفی اسماعیلی کارشناس حوزه مراکز قرآنی و روابط عمومی اداره امور قرآنی در خصوص نحوه ارسال اخبار و چگونگی ثبت و تمدید مؤسسات و خانه های قرآن استان مطالب جامع و کاملی ارائه دادند.

احمدی منفرد در پایان تصریح کرد: نشست توجیهی کارشناسان و رابطان قرآنی استان همه ساله از طرف اداره امور قرآنی استان بوشهر به منظور ارتقاء آگاهی های قرآنی و بروز رسانی اطلاعات و دانش ایشان در حوزه کاری برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.