پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن و سبک زندگی اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی بیجار برای مربیان قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ضمن اشاره به برپایی کلاس های آموزش قرآن کریم بیان داشت: در راستای تبیین مفاهیم قرآنی و اسلامی در مؤسسه قرآنی جواد الائمه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که از مهمترین کلاس و دوره های آموزشی می توان به کلاس مشاوره و سبک زندگی اسلامی قرآنی اشاره کرد.

وی افزود: آموزش آموزه های دینی و قرآنی از جمله عوامل مهمی است که خانواده را به‌ سمت سبک زندگی قرآنی حرکت می‌دهد و آموزش اصولی این مهم سطح معرفت و آگاهی دینی افراد خانواده را افزایش می دهد. حجت‌الاسلام مختاری نیا با تاکید بر اینکه با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش سبک اسلامی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: تحقق سبک زندگی اسلامی باعث بر طرف شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی جامعه می‌شود.

مختاری نیا افزود: سبک زندگی اسلامی همان سیره اهل بیت(ع) است و باید تلاش شود تا نکات و آموزه‌های سیره اجتماعی، سیاسی و تربیتی اهل بیت(ع) در جامعه گفتمان‌سازی و پیاده‌سازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.