پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی کردستان از برگزاری کلاس‌های تابستانی آموزش قرآن کریم شامل روخوانی روانخوانی، تجوید، صوت و لحن از سوی خانه قرآن نور سروآباد با مدیریت سید ابوبکر حسینی که یکی از حافظان کل قرآن کریم می باشد خبر داد.

مرادی گفت: در شهرستان سروآباد 13 خانه قرآن و عترت، 4 مدرسه قرآن و مركز تخصصی آموزش قرآن کریم وجود دارد که با جذب و آموزش متعلمین، دانش‌آموزان و اوليای علاقمند در زمينه آموزش های قرآنی دینی در ترم‌ تابستان، فعاليت دارند. وی افزود: برای سنین کودک تا بزرگسال در خانه قرآن نور سروآباد برنامه های مختلف قرآنی دینی زیادی برنامه ریزی و در حال برگزاری است، اما این خانه قرآن دچار مشکلاتی نیز مانند نداشتن سیستم سرمایشی مناسب، خرابی سیستم‌های صوتی، تأمین نرم افزارهای آموزشی، هزینه تعمیرات و … می باشد که امید است بتوانیم با رایزی و کمک از سایر ارگانهای فرهنگی این مشکلات را حل کنیم.

مرادی اعلام كرد: اين مراکز به منظور توسعه، گسترش و تعميق فرهنگ قرآنی بين متعلم و دانش‌آموزان راه‌اندازی و هر مرکز قریب به 80 نفر متعلم و دانش‌آموز را زير پوشش برنامه های قرآنی دینی خود قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.