پ

به گزارش تلاوت استان هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشستی با هیئت اندیشه ورز قرآنی استان اظهار کرد: با تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی در استان شاهد رویکرد و تحول خوبی در حوزه فعالیت های قرآنی نسبت به گذشته هستیم. وی افزود: در زمینه فعالیت های قرآنی استان هرمزگان، رویش و پویش خوبی شاهدیم که نتیجه تلاش های ارزنده هیئت اندیشه ورز در سطح استان و کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: کسب رتبه برتر کشوری توسط هیئت اندیشه ورز قرآنی استان هرمزگان در سطح ملی، بیانگر آن است که فعالیت های هدفمند و هوشمندانه درحال انجام است و تا رسیدن به نقطه مطلوب و آرمانی می بایست گام های بزرگتری برداریم. حجت الاسلام انصار ی راد ابراز داشت: وفاق و صمیمیت و همدلی ایجاد شده در حوزه مدیریت فضای قرآنی استان شکل گرفته جای بسی تقدیر و تشکر دارد و می بایست از این بستر و فرصت و همچنین ظرفیت های دراختیار، به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی اضافه کرد: گام های بلندتری در پیش داریم، بدین معنا که منکر تلاش و زحمات انجام شده در گذشته نیستیم اما در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به تجارب گام اول باید به فعالیت های عرصه قرآنی شتاب بیشتری ببخشیم.

 

تمام موفقیت هائی حوزه قرآنی استان در سایه تعاملات و همکاری ها شکل گرفته است

در ادامه این نشست، رئیس دارالقرآن الکریم استان، گفت: برای اولین مرتبه هیئت اندیشه ورز قرآنی استان موفق به کسب رتبه اول در کشور در سطح ملی شده است و این مهم را مدیون، سازمان دارالقرآن، هیئت اندیشه ورز کشور و راهنمائی های ارزنده مدیرکل استان و تلاش، همدلی و وظیفه شناسی هیئت اندیشه ورز و همکاران هستیم. وی افزود: بحمدلله تمام اتفاقات خوبی که در حوزه قرآنی استان افتاده در سایه تعاملات و همکاری ها شکل گرفته و تمام تصمیم گیری های دارالقرآن با مشورت و بهره مندی از نظرات کارشناسان این حوزه انجام شده است. حجت الاسلام پروین افزود: با یاری خداوند و با پشتیبانی و همدلی از یکدیگر و تلاشی مضاعف در جهت حذف موانع، برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه قرآنی استان گامهای موثرتری بر خواهیم داشت.

همچنین در ادامه لیلا غلامحسینی رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان هرمزگان افزود : بمناسبت سالگرد حاج قاسم تا دهه فجر که چله قرانی انقلاب نامیده شده، طرح های قرانی و پویش های قرانی خوبی در نظر گرفته شده و درصدد هستیم در گستره استانی بصورت مجازی و حضوری این دوره ها را برگزار کنیم ،دیدار با خانواده شهدا ، پویش دختران حاج قاسم، پویش چهل ختم قرانی توسط چهل موسسه استان و همچنین پویش ختم قرانی و برگزاری مسابقات از منظر قران در باب جهاد و شهادت از جمله این برنامه هاست و جا دارد از سازمان دارالقران کشور و هیات اندیشه ورز بانوان کشور تلاش شبانه روزی دارند سپاسگزاری نماییم.

گفتنی است، دومین نشست هیات های اندیشه ورز بانوان قرآنی سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد و بر اساس معیارهای ارزیابی که هیئت مرکزی داشتند اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان هرمزگان به عنوان یکی از هیات های برتر کشور معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.