پ

عبدالحسین ناصری مسئول فعالیتهای قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کرج، با اعلام این مطلب گفت: با هدف عمل به منویات و مطالبه گری مقام معظم رهبری (ره)، پیگیری هایی جهت راه اندازی پایگاه تخصصی حفظ در مرکز استان انجام گرفته است.

وی افزود: بر این اساس یکی از حافظان کل قرآن کریم جوان و خوش نام استان انتخاب و فرایند راه اندازی خانه قرآن توسط وی در حال پیگیری است. این مسئول قرآنی اضافه کرد: از آنجا که این طرح یک طرح گسترده و نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه است، هماهنگی های لازم با شهرداری و سایر دستگاههای فرهنگی و قرآنی نیز انجام گرفته و بزودی شاهد افتتاح این پایگاه محوری در مرکز استان خواهیم بود.

ناصری مخاطبان پایگاه حفظ را رده های سنی 12 تا 45 سال برادران و خواهران ذکر کرد و افزود: در این پایگاه تخصصی، آموزش و تربیت حافظان یک جزء به بالا در دستور کار قرار خواهد گرفت و در دو نوبت صبح و عصر و با حضور اساتید مجرب خانم و آقا، به تربیت حافظان قرآن کریم مبادرت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این پایگاه محوری و تربیت حافظان و حاملان کلام وحی، قدم کوچکی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برداشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.