پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حسین پناهی کارشناس قرآنی شهرستان شیروان گفت: نشست کنشگران قرآنی با موضوع تبیین آیه های زندگی جهت اجرا در ماه مبارک رمضان برگزار شد ماه مبارک رمضان برگزار شد. کارشناس قرآنی شهرستان شیروان در ادامه افزود: نشست کنشگران قرآنی با موضوع تبیین آیه های زندگی در ماه مبارک رمضان با حضور تعداد 30 نفر شرکت کننده در روز دوشنبه مورخ 14 اسفندماه در محل نماز خانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در این نشست حجت الاسلام رفیعی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی به تبیین تعدادی از آیات منتخب با موضوع آیه های زندگی پرداخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی خاطرنشان ساخت: طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه ی حفظ قشرهای مردم و آیات کلیدی کتاب خدا از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ آغاز به کار می‌کند.

وی در ادامه گفت: «زندگی با آیه ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است. این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است می بایست با تبیین آیات در کنار تلاوت اقدامات بسیار ارزشمندی را برای نوجوانان و جوانان به مرحله اجرا گذاشت.

حجت الاسلام رفیعی در پایان خاطرنشان ساخت: تقویت حلقه‌های میانی و ظرفیت‌های مردمی حاضر در میدان سیاست اصلی این جریان سازی است. این حرکت نه تنها رقیب جریان‌های مردمی نیست بلکه هدفش پررونق شدن میدان‌های اصلی می باشد. فلذا، حرکت هم افزا محلی برای معرفی فعالان مردمی قرآنی به جامعه نیز خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.