پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با شاهین فکور رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان اظهار داشت: طرح ملی مسطورا در راستای گفتمان سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه ی اقشار مردم و ترویج سبک زندگی قرآنی برگزار می گردد.

وی افزود: در مرحله اول طرح ملی مستورا از جمله اقداماتی که توسط سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته، تدوین کتاب مستورا، کتابچه حفظ و کلیپ‌های آموزشی با تمرکز بر 30 فراز قرآنی تحت عنوان طرح مسطورا ویژه اقشار مختلف شامل دانش‏‌آموزان مقطع متوسطه، کنشگران (طلّاب حوزه‌های علمیه، معلمان و فعالان فرهنگی) و عموم مردم و همچنین برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی در سطح ملی است.
حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد: این طرح در راستای اجرای حفظ موضوعی قرآن کریم برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ موضوعی قرآن به‌عنوان یکی از شیوه‌های ترویج فرهنگ قرآنی است لذا ماه رمضان که بهار قرآن است فرصت خوبی برای تحقق این امر مهم است و از همه کسانی که دغدغه فرهنگی جامعه را دارند دعوت میکنیم که در این طرح مشارکت داشته باشند.

در ادامه دکتر شاهین فکور، رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان ضمن اشاره به فعالیتهای مطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و تشویق جوانان و نوجوانان به آموزهای دینی اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی برای اجرای هرچه بهتر طرح مذکور در بین دانشجویان این دانشگاه همکاری لازم را به عمل خواهد آورده و مشوق هایی هم از سوی دانشگاه در نظر گرفته خواهد شد

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.