پ

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج آزمون مرحله دوم شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد. در این ارزیابی تلاوت حافظانی که حدنصاب لازم را دربخش «حُسن حفظ» کسب نکرده‌اند، در بخش‌های تجوید و صوت و لحن و وقف و ابتداء نیز ارزیابی نشده اند.

بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن ضروری است حافظانی که حائز دریافت هریک از مدارک درجات ۵ و ۴ و ۳ جز قرآن کریم شده اند و همچنین حافظان مجاز به شرکت در مرحله سوم آزمون‌ها، باید یک قطعه عکس پشت نویسی شده کامل، یک برگ رونوشت شناسنامه، یک برگ رونوشت کارت ملی را باید حداکثر تا تاریخ ۱۰ آذر‎ماه سال جاری صرفاً به دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان خود ارسال نمایند.

چنانچه هریک از حفاظ گرامی نسبت به نتیجه آزمون مرحله دوم در هر بخش اعتراض دارند، حد اکثر تا پایان وقت اداری روز چهار‎شنبه مورخ ۲۶ آبان ماه متن اعتراض خود را با درج نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره تلفن همراه و ثابت و رشته آزمونی خود، به شماره دورنگار ۶۶۹۵۵۹۷۹-۰۲۱ ارسال نمایند.

زمان برگزاری آزمون کتبی مرحله سوم مربوط به افراد مجاز به شرکت در آزمون مربوطه، ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۲۶ آذر ماه بصورت متمرکز در محل سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی: تهران خیابان آیت الله طالقانی خیابان حافظ خیابان رشت پلاک ۳۹ برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند نتایج این آزمون را در این لینک مشاهده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.