پ

  به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مراسم تجلیل از قرآن آموزان خانه قرآن کوثر روستای بیساران در شهرستان سروآباد خبر داد.

مرادی گفت: در این مراسم که به همت اداره تبلیغات اسلامی استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد، به ۳۰ نفر از نونهالان و نوجوانان قرآن آموز خانه قرآن کوثر روستای بیساران با اهدای هدیه کارت و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 مرادی افزود: حجت الاسلام ابراهیم رستمی رئیس تبلیغات اسلامی سروآباد، طی بیاناتی گفت: ضرورت دارد همگان از ظرفیت های ارزشمند مناسبتهای دینی ملی برای انس بیشتر با دین و خصوصا با کتاب الهی که کتاب زندگی و سعادت در دنیا و آخرت است بهره مند باشند تا جامعه ما به جامعه قرآنی نزدیک تر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروآباد با تقدیر از مدیر و مربیان قرآنی خانه قرآن کوثر که در برپایی این جشن همکاری مثبت و سازنده ای داشتند، افزود: حمایت از فعالیت قرآنی و تشکل های مردم نهاد قرآنی نظیر مؤسسات قرآن و عترت جزو سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد چرا که مؤسسات قرآن و عترت در طول سال در صدد ارائه خدمات آموزشی و ترویج تدوین مفاهیم قرآنی به عموم شهروندان بویژه کودکان و نوجوانان می باشند.

در پایان این مراسم از مربیان خانه قرآن و عترت(ع) کوثر، ماموستا یعقوبی و شهلا باسامی آموزش نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.