پ

به گزارش تلاوت بوشهر، سید عبدالمطلب فقیه حسینی، کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: همزمان با فرا رسیدن 24 ذی الحجه و روز مباهله، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام سید علی طاهری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و علاقمندان به کلام وحی،در مسجد امام هادی( ع)  شهر خورموج برگزار شد.

وی افزود: این مراسم که به مناسبت روز مباهله و حماسه شهید نادر مهدوی برگزار شد با تلاوت روح الله زارع، از قاریان ممتاز شهرستان آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام  مهران خاکسار امام جماعت مسجد امام هادی(ع) ضمن تقدیر و تشکر از حضور شرکت کنندگان در محفل آیه مباهله و جایگاه و مقام و منزلت حضرات معصومین در قرآن بیان و تفسیر کردند.

همچنین حجت الاسلام خاکسار در ادامه سخنرانی به مناسبت حماسه شهید نادر مهدوی و همرزمانش در مورد این شهید والامقام و رشادت‌های ایشان نکاتی را اشاره کرد. سپس ابوالفضل عدالت‌خواه قاری نوجوان این شهرستان آیاتی از کلام وحی را تلاوت کرد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

فقیه حسینی در پایان افزود: همچنین در این محفل، تلاوت ترتیل عباس زارعی از قاریان شهرستان و ابتهال سیداسدالله ابطحی از قاریان دهکده قرآنی چارک و اهدای هدایایی به رسم یادبود به قاریان مدعو، پایان بخش این مراسم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.