پ

آخرین رویدادهای قرآنی استان کرمانشاه؛

مجوزفعالیت خانه قرآن شهری «تسنیم» شهرستان پاوه صادر شد

صدور مجور فعالیت خانه قرآن «تسنیم» شهرستان پاوه و اهداء اقلام فرهنگی به موسسات قرآنی شهرستان کنگاور این استان از مهم ترین اخبار و رویداد قرآنی در استان کرمانشاه به شمار می آید.

به گزارش تلاوت، آخرین اخبار و رویداد های قرآنی در استان کرمانشاه به شرح ذیل است.

صدور ۳۰ فقره گواهینامه برای قرآن ‌آموزان شهرستان صحنه

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه، تعداد ۳۰ فقره گواهینامه در زمینه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به قرآن آموزان موسسه قرآنی «تبیان» این شهرستان اعطاء شد.

صدورپروانه فعالیت خانه قرآنی شهری تسنیم پاوه

خانه قرآنی شهری تسنیم با مدیریت حجت‌الاسلام «احمد امینی» یازدهمین خانه قرآنی مردمی شهری پاوه است که با مجوز رسمی دارالقرآن الکریم استان و زیر نظر اداره‌ تبلیغات اسلامی پاوه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کند.

برگزاری کلاس قرآن در روستای باوله در سنقروکلیایی

هیئت مذهبی امام‌زاده هاجره خاتون(س) در روستای باوله روزهای یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه هرهفته کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی و انس با قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان(ع) این روستا برگزار می‌کند.

برگزاری ۱۰ کلاس آموزش قرآن کریم به صورت خودگردان در صحنه

کلاس‌‌های آموزش قرآن کریم با همکاری موسسات، خانه‌‌های قرآن شهری و روستایی درقالب آموزش قرائت درسطوح ۱ تا ۴، مفاهیم ۱تا ۵ و حفظ قرآن کریم در شهرستان صحنه برگزار می شود.

اهداء اقلام فرهنگی وآموزشی به موسسات قرآنی کنگاور

اقلام فرهنگی از قبیل دوره ۶جلدی کتاب قرآن و تربیت، جامعه انسانی در قرآن و کتب تخصصی آموزشی قرآن کریم به دو موسسه و چهارخانه قرآن شهری وروستایی شهرستان کنگاور اهداء شد.

انتهای پیام/

 

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.