پ

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان خبرداد

متعلمان و اساتید جلسات تفسیر قرآن به اردوی زیارتی قم اعزام می شوند

مدیر برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری اردوی زیارتی به شهر مقدس قم برای متعلمان و اساتید قرآنی این استان خبرداد.

«غلامرضا فرهادی مژده» مدیر برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار تلاوت از اجرای اردوی زیارتی برای متعلمان و اساتید جلسات تفسیر قرآن این استان خبرداد و اظهار داشت: برنامه اردوی زیارتی برای متعلمان حلقه های تفسیر قرآن کریم در تاریخ 14 آبان ماه به مدت 2 روز در شهر مقدس قم با حضور 37 نفر از شرکت کنندگان در رشته تفسیر قرآن برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به جلسات ختم قرآن کریم که در راستای طرح ابلاغی سازمان دارالقران الکریم اجرا می شود، گفت:  سومین جلسه ختم قرآن کریم ویژه ایام محرم به نیت شادی روح پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) به ویژه سید و سالار شهدای اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران بی مثال ایشان و سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) در روز سه شنبه 12 آبان ماه 94 با حضور برادران و خواهران قرآنی استان در منزل یکی از اعضای جلسه برگزار می شود و بیان تفسیر و مفاهیم قرآن نیز از برنامه های این جلسه است.

فرهادی همچنین به برگزاری آزمون تربیت معلم اشاره کرد و افزود: آزمون تربیت معلم قرآن در روز یکشنبه 10 آبان ماه سال جاری با حضور 20 شرکت کننده در اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.