پ

به گزارش تلاوت از اصفهان، مؤسسه فرهنگی آموزشی دارالقرآن الکریم شهرستان کوهپایه در سال ۱۳۷۰ افتتاح و از سال ۱۳۹۰ به مدیریت مهدی یاریان به فعالیت های قرآنی خود ادامه می دهد. این مجموعه قرآنی با بیش از یک دهه فعالیت و با برگزاری کلاس های رایگان و با دعوت از اساتید کشوری، گامی در جهت رشد دانش قرآنی منطقه شرق اصفهان برداشته است.

این مؤسسه قرآنی با برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، صوت و لحن، آموزش قرائت تقلیدی، تواشیح و همخوانی برای پیشرفت نوجوانان و جوانان شهرستان کوهپایه و منطقه شرق اصفهان تلاش نموده است. این مجموعه در ایام کرونا، با برگزاری کلاس های مجازی صوت و لحن، علاقمندان زیادی را در سطح کشور جذب نمود.

گفتنی است این مجموعه با برگزاری آزمون در هر ترم به نفرات برتر گواهینامه معتبر و جوایز نفیس اهدا می کند. این مؤسسه در جهت رفاه و تفریح نوآموزان قرآنی در تلاش است نوجوانان قرآنی را به اردو های زیارتی اعزام نماید. همچنین مؤسسه فرهنگی آموزشی دارالقرآن الکریم شهرستان کوهپایه با برگزاری کلاس های ورزشی همچون تنیس، والیبال و کلاسهای کامپیوتر گامی در جهت اوقات فراغت نو آموزان برداشته است.

قابل ذکر است، این مؤسسه در حال هم روزهای شنبه به صورت مجازی در پیام رسان واتساپ، کلاس صوت و لحن برگزار کرده و روزهای دوشنبه نیز در مسجد جامع شهرستان کوهپایه با حضور اسحاقیان از مدرسین قرآن کریم، کلاس حضوری برگزار می کند. لازم به ذکر است، عبدالرسول صادقی کوپائی، اکبر اسلامیان کوپائی، تقی ابراهیمی، مهران مومنی کوپائی و قوام الدین ضیایی کوپائی از اعضای شورای دارالقرآن الکریم شهرستان کوهپایه می باشند.

فعالیتهای این مؤسسه قرآنی در صفحات مجازی این مؤسسه در پیام رسان اینستاگرام و آپارات قابل دسترسی می باشد.

https://instagram.com/darolqoran.tv?igshid=1exbm61ppqco7

https://www.aparat.com/darolqoran.tv

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.