پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، از برپایی کرسی های هفتگی تلاوت و تدبر قرآن کریم از سری فعالیتهای قرآنی تابستانی در مؤسسات و خانه های قرآن و عترت(ع) که با استقبال گرم مخاطبان فعالیتهای قرآنی (نوجوانان، جوانان و بزرگسال) به ویژه در خانه قرآن حضرت اسماعیل (ع) شهرستان مریوان مواجه بوده است خبر داد.

مرادی گفت: در اکثریت مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی سطح استان، کرسی های تلاوت و تفسیر بر پا بوده اما با ادامه کرسی‌های تلاوت مجلسی در کل ایام هفته و در تابستان امسال، پس از نماز عصر و مغرب و با تلاوت قاریان و مرتلین و مفسرین برجسته سطح استان، این فعالیت قرآنی رشد چشمگیری داشته است.   

مرادی افزود: کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم به منظور نشر معارف و انوار معرفت قرآنی و با هدف ایجاد زمینه جهت تدبر در قرآن کریم از طریق قرائت زیبا توأم با استماع ترجمه و تفسیر و با تلاوت قاریان و مرتلین و تفسیر کوتاه توسط امام جماعت مسجد، مدیران مؤسسات و خانه های قرآن و مفسرین برجسته برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مقرر است پس از اتمام این دوره از کرسی‌ها که از فعالیتهای تابستانی مراکز قرآنی می باشد، یک کرسی تلاوت ثابت در مکان و زمان مشخص افتتاح و یک کرسی تلاوت هم به صورت چرخشی در سطح این مراکز در شش ماهه دوم سال برپا و اجراء گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.