پ

به گزارش ایکنا، روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرد با توجه به از دسترس خارج کردن صفحه قبلی سازمان دارالقرآن الکریم از سوی اینستاگرام و در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مختلف قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم و همچنین به منظور تسریع در نشر اخبار و فعالیت‌های سازمان، صفحه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی https://instagram.com/sazman_darolqoran مجدداً راه‌اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

بر همین اساس اخبار منتشر شده از فعالیت‌های سازمان دارالقرآن شامل اخبار سازمان، استان‌ها و اخبار قرآنی که در سایت تلاوت و سایر خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد، در این صفحه نیز منتشر و در دسترس عموم و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین انتشار اخبار فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی که با رویکرد مؤانست و گسترش مفاهیم قرآنی در سطح جامعه و به ویژه کاربران فضای مجازی می‌شود، در اولویت فعالیت‌های این صفحه قرار خواهد داشت.

هدف اصلی از راه‌اندازی این صفحه در فضای مجازی به منظور ارتباط بیشتر با مخاطبان عام، گسترش ارتباط دوسویه میان سازمان دارالقرآن الکریم و علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی جدا از ارتباطات رسمی و اداری و همچنین آشناسازی کاربران با حوزه فعالیت‌های سازمان دارالقرآن الکریم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.