پ

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس توافق نامه‌ای که با سازمان دارالقرآن منعقد شده است علاوه بر عضویت اتحادیه در هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی کشور مشارکت در صدور مجوز تأسیس مؤسسات و خانه‌های قرآنی بر اساس آئین نامه‌های اجرایی که متعاقباً توافق خواهد شد مورد تاکید قرار گرفت. واگذاری دوره‌های آموزش عمومی به اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی از جمله توافق اخیر اتحادیه با سازمان دارالقرآن است که سازمان در این واگذاری‌ها بر حسن اجرای آن به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارت خواهد نمود.

انجم شعاع مدیر عامل اتحادیه مؤسسات کشوری اعلام کرد: تفاهم نامه اخیر اتحادیه کشوری و سازمان دارالقرآن نقطه عطفی در توسعه و نهادینه سازی نقش مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های اجرایی قرآنی کشور است و ما امیدواریم مؤسسات قرآنی مردمی همچون گذشته پرچمدار فعالیت‌های قرآنی در عرصه‌های مختلف باشند تا در سایه تفاهم و همدلی با دستگاه‌های حاکمیتی و مسئول در تحقق تدابیر مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را برداریم.

وی خاطر نشان کرد: در رسیدن به این توافق همراهی مشفقانه ریاست سازمان دارالقرآن، اعضا هیئت مدیره و معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی نقش اساسی را ایفا نموده اند که به نیابت از هیئت مدیره و مدیران استانی از این عزیزان تشکر می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.