پ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) درباره این موضوع افزود: پیرو نشست ستاد ملی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور که با حضور مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مسئولین کمیته‌های ستاد برگزاری جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار گردید، مقرر شد آزمون‌های این جشنواره از ۱۵ الی ۲۶ آذر ماه سال جاری در رشته‌های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) در سراسر کشور برگزار شود.

شفیعی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و در بازه زمانی تعیین شده خواهد بود و استان‌ها موظفند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند.

وی افزود: داوری این مسابقات در بخش شفاهی به صورت استانی بوده که با توجه به فرو کش کردن ویروس کرونا در مراکز استان‌ها برای شرکت کنندگان به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی) و در شهرستان‌ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) اظهار کرد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی و در تاریخ ۱۹ آذر ماه به صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون‌ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت کنندگان صورت می‌گیرد.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) از شرکت بالغ از ۱۵۰۰۰ نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره خبر داد و افزود استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره علاوه بر دریافت هدیه در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.