پ

به گزارش تلاوت از لرستان، روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به همراه حجت الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره امور قرآنی استان لرستان با یونس بهاروند مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان دیدار و در خصوص همکاری بیشتر در برگزاری برنامه های قرآنی و فرهنگی گفتگو کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن تبریک دهه کرامت و تبریک انتصاب ایشان بعنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یکی از مراکز مهم و اصلی برای تبلیغ و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی است و آموزش و پرورش می تواند در گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی و آموزهای دینی بسیار موثر باشد، و همکاری دوجانبه را شرط اصلی توسعه فرهنگ قرآنی دانست.

صادق جعفرپور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن تائید تعامل و همکاری آموزش و پرورش به ویژه معاونت پرورشی گفتند: در سال گذشته 162 کرسی تلاوت تدبری در مدارس استان لرستان و بهره مندی حدود 10000 نفر دانش آموز از این طرح و همچنین حفظ جزء 30 توسط 6000 دانش آموز لرستانی مهر تائیدی است بر این تعامل و همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان.

جعفرپور بیان کرد: یک دوره 2 روزه برای توانمند سازی مربیان قرآنی در استان لرستان در نظر گرفته شده است که امیدوارم بتوانیم در اوایل تیر ماه این دوره مهم و خطیر را انجام دهیم.

در پایان جلسه بهاروند مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، قول همکاری و مساعدت لازم در خصوص پیشرفت فعالیت های قرآنی و فرهنگی را دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.