پ

به گزارش تلاوت از لرستان، کارگاه های آموزشی طرح ملی زندگی با آیه ها در ماه مبارک رمضان با حضور مدیر کل و معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی و با حضور 700 نفر از فعالان قرآنی در سطح استان طی چند روز برگزار شد.

صادق جعفرپور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر افزود: تبیین بزرگترین طرح ملی هم افزایی قرآن در کل کشور با عنوان طرح ملی زندگی با آیه ها و همراه با تبیین پویش مسطورا و با حضور فعالین قرآنی در دستگاه های حاکمیتی و مدیران مؤسسات و خانه های قرآن در 8 شهرستان استان لرستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت الاسلام قدرتی در این کارگاه ها گفتند: طرح زندگی با آیه ها مختص به یک قشر خاص نمی باشد بلکه یک حرکت عمومی است که با هم افزایی همه دستگاه های حاکمیتی و آحاد مردم انجام خواهد شد. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده است باید کاری کنیم که مفاهیم قرآنی در جامعه ی اسلامی تبدیل به مسلمات فکری مردم شود، به رایج ترین افکار عمومی مشترک و گفتمان های عمومی بین همه ی قشرهای مردم شود، لذا ایشان فرمودند امروز بر همه تکلیف است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از همه توانمان استفاده کنیم تا گفتمان سازی قرآن در سطح جامعه اتفاق بیفتد.

وی در پایان تاکید کردند البته وظیفه پیشکسوتان قرآنی و مدیران قرآنی مؤسسات و خانه های قرآنی و دستگاه های حاکمیتی وظیفه سنگین تری دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.