پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، بهراد بختیاری کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی بر ضرورت ارتقای آگاهی و بروز رسانی آموزش های قرآنی مربیان تأکید کرد و گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی خلخال، دوره توانمندسازی مربیان قرآن مؤسسات و خانه های قرآنی در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این دوره حجت الاسلام حسین مولاپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال ضمن خیرمقدم گویی به بیان اهمیت فراگیری علوم قرآنی در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه تأکید و از مربیان قرآن خواست در تدریس قرآن از روش های نوین برای جذب مخاطبین علی الخصوص جوانان استفاده کنند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: در این دوره آموزش های عمومی مربوط به نحوه تلفظ صحیح حروف، رعایت موارد تجویدی، آموزش فنون کلاسداری، روش تدریس از ابتدا تا انتها که یک مربی باید رعایت و مدنظر در جلسات قرآنی باشد ارائه شد.

گفتنی است، در پایان هر یک از مدیران خانه های قرآن روستایی و مربیان قرآن شهرستان گزارشی از عملکرد و فعالیت قرآنی خود در مناطق و حوزه فعالیت خود اعم از شهری، روستایی، مدارس، مساجد، هیئات مذهبی و جلسات خانگی را ارائه کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.