پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجت‌الاسلام هادی شکاری رییس تبلیغات اسلامی بردسکن اظهار داشت: قطعا تاریخ سیاه ایران در دوران پهلوی و بلکه دوران های قبل از آن هیچگاه از صفحه ذهن ما پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز رهایی ملتی ستمدیده از سالها ظلم و جور سلاطین و بدخواهان این ملت بود، افزود: مردم امروز که به گواه امام ره بهترین مردمان تاریخ هستند نیز تاریکی های دوران پهلوی را از یاد نخواهند برد. شکاری با بیان اینکه اهمیت دهه فجر از آنجاست که برای کاشتن و روییدن این انقلاب خون های پاکی بر زمین ریخته شد، تصریح کرد: ما هم به عنوان نسل های بعد از آن وظیفه حفظ و حراست از این خون های به ناحق ریخته را داریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب سالهای سال است که تلاش دارند تا دوباره این مملکت را به همان دوران سیاه بردگی و گرسنگی برگردانند.

رئیس تبلیغات اسلامی بردسکن اضافه کرد: با این حال اما امام امت با حمایت مردمی که تا پای جان پای آرمان های خود ایستادند، این اجازه را نداد. وی تاکید کرد: امروز هم خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای با تدبیر، همان مسیر را طی می‌کنند و البته بر ماست که با داشتن بصیرت و جهاد تبیین همچون همیشه در حفظ این انقلاب کوشا باشیم.

شکاری با بیان اینکه دهه فجر بهترین موقعیت برای یادآوری آن روزهای سخت است، ابراز داشت: همه ما باید از این فرصت عظیم نهایت استفاده را برای رسیدن به اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی ببریم. به گفته وی، دهه فجر همواره فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی به مردم بوده است. شکاری هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر را احیا و یادآوری مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های آینده توسط کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر دارای اهمیت ویژه ای است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.