پ

به گزارش تلاوت از کردستان، جلسه کمیته قرآن و عترت(ع) دهه فجر شهرستان قروه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌ های قرآنی در دهه مبارک فجر با حضور اعضای این کمیته در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در این نشست با بیان اینکه قرآن نسخه شفا بخش زندگی و دریای رحمتی است که باید از آن بهره فراوان ببریم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن بنیان‌گذاری شده است و فراهم کردن زمینه اجرای احکام قرآن کریم در جامعه به همت و تلاش همه ما بستگی دارد.

حجت الاسلام سبزی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام ظرفیت‌های مجموعه‌های اداری و مردمی در دهه فجر باید با نگاه تبیینی و امیدآفرینی به انقلاب و رهبری و روایت درست از دستاوردهای انقلاب برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: مساجد، هیئت‌های مذهبی، موسسات و خانه‌های قرآن و عترت(ع) و مراکز فرهنگی و تبلیغی شهرستان در طول دهه فجر انقلاب اسلامی باید حامل این پیام مهم باشند، به‌ گونه‌ای که همه افرادی که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند در راستای این ارادت و بیعت و همراهی با انقلاب و رهبری در قالب‌های مختلف هنری و بصری روایتگری کنند.

گفتنی است، در ادامه سایر اعضاء کمیته به بحث و تبادل نظر نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم‌های دهه مبارک‌ فجر و برنامه‌های قابل اجرا در این ایام مبارک پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.