پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: جلسه نهضت پیشرفت بانوان گناباد برگزار شد. وی عنوان داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی (توصیه هفتم بیانیه گام دوم انقلاب)، توسعه و پیشرفت در زمینه علمی و پژوهشی (توصیه اول بیانیه گام دوم انقلاب)، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی (توصیه سوم بیانیه گام دوم انقلاب)، تحقق سیاستهای مقام معظم رهبری در راستای تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برجسته کردن ارزش‌های معنوی و اخلاقی در شأن جامعه (توصیه دوم بیانیه گام دوم انقلاب) از جمله اهداف این نشست بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: پس از تبادل نظر بین اعضای جلسه، مقرر شد توسط کارگروه عفاف بازدید از آرایشگاه‌ها و توجیهات لازم انجام شده و موکب بانوان در مسیر کاخک روز اربعین (موکب فرهنگی) نیز راه‌اندازی شود. فاطمی با اشاره به اجرای نمایشگاه فرهنگی ویژه ایام فاطمیه تصریح کرد: مقرر شده جلسات تربیت مربی و معلم تجوید توسط کارگروه قرآن و عترت پیگیری شده و فعالیت های قرآنی در گناباد نیز تقویت شود.

وی از لزوم اختصاص یک مکان مناسب جهت فعالیت‌های قرآنی گناباد توسط کارگروه قرآن و عترت اشاره کرد. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: در این نشست تأکید شد که در صدور گواهینامه قرآنی توسط خانه های قرآن سخت‌گیری بیشتر شود تا اصل تبیین مفاهیم قرآنی مد نظر قرار گیرد و به حفظ تنها اکتفا نشود.

فاطمی در پایان سخنانش متذکر شد: پیگیری و راه اندازی مجمع خیرین فرهنگی قرآنی در شهرستان گناباد نیز مورد بحث و تاکید قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.