پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حسین محمدی کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: اختتامیه کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نوجوانان دختر در تربت جام برگزار شد.

وی عنوان داشت: یکی از رسالت‌های اصلی اداره کل تبلیغات اسلامی پوشش دادن مناطق محروم وکم برخوردار از امکانات فرهنگی و قرآنی است. محمدی عنوان داشت: برهمین اساس برنامه‌های قرآنی در قالب کلاسهای قرآنی حفظ و قرائت مورد توجه قرار گرفت. کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام گفت: مراسم اختتامیه این طرح در محل مسجد اباالفضلی خیرآباد تربت جام برگزار شد.

به گفته وی، در این مراسم از مربیان و قرآن آموزان نیز تجلیل به عمل آمد. محمدی تصریح کرد: باید از وجود مربیان فعال با روحیه جهادی و پرتلاش در راستای رشد وترقی فرهنگی و قرآنی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بهرمند شد. وی عنوان داشت: در این خصوص دو خواهر علاقمند به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شناسایی شدند. محمدی ادامه داد: این دو فعال قرآنی با هماهنگی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در منطقه خیرآباد تربت جام و در محل مسجد ابوالفضلی محل شروع به برگزاری کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن و کارگاهای سبک زندگی اسلامی نمودند.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام یادآور شد: اختتامیه این طرح در تابستان بود و از مربیان و قرآن آموزان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.