پ

دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر هفتمین استان برتر کشور شد

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از کسب رتبه ۷ کشوری برای دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد.

به گزارش دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، عبدالحسین ناصری اظهار داشت: در ارزیابی که از عمکرد دارالقرآن های ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها در سال ۹۳ از سوی سازمان دارالقران الکریم به عمل آمد دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر رتبه ۷ کشوری را به خود اختصاص داد.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این باره افزود: در این ارزیابی مورهای حوزه های مختلف ماموریتی سازمان دارالقرآن شما حوزه آموزش، حوزه تبلیغی و ترویجی، حوزه تعاملات و مکاتبات و حوزه حمایتی و نظارتی مورد ارزیابی قرار گرفت و استان های برتر در قالب گروه الف و ب مشخص شدند.

وی افزود: در گروه الف استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانساه، لرستان، مازندران و مرکزی و در گروف ب استان بوشهر بالاتر از استانهای تهران، خراسان رضوی، قم، همدان و یزد قرار گرفت.

ناصری کسب این موفقیت را مرهمون تدبیر حجت‌الاسلام سروستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی، توسعه فضای تعاملی با دستگاه های اجرایی و تلاش جهادی روسا و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان ها و اتحادیه قرانی و موسسات و مراکز قرانی استان ذکر کرد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی بوشهر ۲۳ اردیبهشت ۹۴ تصریح کرد: قطعا تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم. اما در سال جاری با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری تحق شعار همدلی و همزبانی در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیتهای قرآنی استان تلاش مضاعفی انجام خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.