پ

قرائت قرآن با حضور قاریان برتر شهرستان تالش در ایام اعتکاف

قرآئت قرآن با حضور قاریان برتر شهرستان تالش در ایام اعتکاف

به همت اداره تبلیغات اسلامی تالش، در ایام اعتکاف از قاریان برتر شهرستانی برای قرآئت قرآن کریم در مساجد این شهرستان دعوت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حسن صمدی رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تالش ۱۴ اردیبهشت ۹۴ با بیان این خبر گفت: فعالان قرآنی باید خیر و برکت اجتماعی خود را با اخلاق نبوی و معارف قرآنی در دل خود وارد کنند و برای دیگران نیز پیام آور آن باشند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم قرآن را با زیباترین و پویاترین ابزار معرفی کرده و دستورات قرآنی را با بهترین کیفیت به گوش عالمیان برسانیم که تلاش ما در در همین باب است و همچنین باید تلاش کنیم درون مایه این جریان فرهنگی را که بحمدالله توسط جوانان و نوجوانان کشورمان روز به روز گسترش پیدا می‌کند را تقویت کنیم.

این مربی قرآن با اشاره به اینکه افراد فعال قرآنی پس از ادای دین نسبت به نعمتی که خداوند به آنها ارزانی داشته، باید وارد عرصه خدمت به مردم شوند، اظهار کرد: با انس گرفتن جوانان با قرآن می توان روحیه پرهیزکاری و تقوا و رفتارهای مناسب اجتماعی را در جامعه گستراند.

وی با بیان اینکه جامعه قرآنی برای جلوگیری از تعارض، باید با کار تحقیقاتی، محصولاتی بر اساس ذائقه نسل جدید و متناسب با نیاز روز جامعه و با حفظ اصول و مباحث لایتغیر دینی تولید کند ادامه داد: در این راستا لازم است که خانواده ها و آموزش و پرورش به کمک جامعه قرآنی بیایند.

صمدی در پایان خاطر نشان ساخت: نسل جوان باید با قرآن انس پیدا کند و تفسیرهای روان قرآن نیز باید برای افزایش معرفت آن ها تدارک دیده شوند.

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.