پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری جلسه کمیته قرآن ستاد دهه مبارک فجر به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ادارات فرهنگی و اعضای کارگروه تعیین شده در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خبر داد.

مرادی گفت: در این جلسه حجت الاسلام حاتمیان به عنوان مسئول کارگروه کمیته قرآن شهرستان سنندج سیاست های کلی کمیته قرآن را بیان نمودند و اظهار کرد: کمیته قرآن به عنوان یکی از مهمترین کمیته های دهه مبارک فجر می باشد و هر سال به عنوان یکی از کمیته های برتر معرفی میگردد بنابراین با توجه به شرایط کنونی کشور ضرورت دارد برنامه های چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به شکل ویژه و باشکوهتر از سنوات گذشته برگزار گردد.

حجت الاسلام حاتمیان در ادامه جلسه به بیان نکات حائز اهمیت در اجرای برنامه های قرآنی پرداخت و بیان کرد: با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی و با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه های قرآنی سنوات گذشته باید برنامه های جذاب و اثرگذار برگزار و با توجه به ذائقه مخاطبین برنامه ریزی کرد و زمینه مشارکت برای علاقمندان به حضور در اجرای برنامه ها را فراهم نمود.

حاتمیان ضمن بیان وظایف دستگاههای عضو کمیته عنوان کرد: لازم است برنامه های شاخص قرآنی همچون محفل انس با قرآن با مشارکت دستگاههای عضو برگزار شود و در این محفل فعالان و خادمان قرآنی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند. همچنین برنامه هایی از قبیل: برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان و … مصوب شده که در ایام الله دهه فجر با مشارکت دستگاهها انجام گیرد.

در ادامه جلسه هر کدام از نمایندگان عضو کارگروه کمیته قرآن شهرستان به بیان پشنهادات و برنامه های در دست اقدام برای برگزاری در ایام الله دهه فجر پرداختند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.