پ

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام صابر طهماسبی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل چهارم آذر ماه در این جلسه در سخنانی گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، فضای قرآن آموزی کشور باید به سمت فهم و تدبر ارتقا پیدا کند.

وی افزود: اجرای طرح تدبر در قرآن از مهم‌ترین فعالیت‌ها برای عمل به فرامین رهبر برای ایجاد، آموزش و ارتقاء شبکه بزرگی از معلمان و مربیان و مدرسان و اساتید تدبر در قرآن در سطح کشور است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به شرایط اجرای طرح تدبر در قرآن اشاره کرد و افزود: از آنجا که توسعه و تعمیق طرح تدبر در قرآن به عنوان یک حرکت ارزشمند نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بومی در سطح استان‌های مختلف و تأمین و تربیت منابع انسانی و کادر‌های آموزشی متخصص می‌باشد، طرح «تربیت مربی تدبر در قرآن کریم» به عنوان گام اول جهت بسط و توسعه طرح تدبر در قرآن کریم پیش بینی شده است.

طهماسبی به نتایج اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در صورت اجرای موفق طرح طرح تدبر در قرآن شاهد نتایج سودمند و مفیدی در رفع آسیب‌های فردی و اجتماعی و رشد و توسعه فرهنگ انسان ساز قرآن کریم در جامعه خواهیم بود.

در ادامه هریک از کارشناسان قرآن، اساتید و مربیان قرآن و نیز طاهر آگاه مدیر موسسه قرآنی فردوس فاطمه(س) اردبیل به عنوان مجری طرح تدبر در قرآن، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای این طرح پرداخته و مقرر شد، این دوره در جلسه اول در قالب افتتاحیه به صورت حضوری و در ۱۶ جلسه ۳۲ ساعته به صورت مجازی توسط اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.