پ

به گزارش تلاوت از گیلان، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لاهیجان جلسات آموزش قرآن کریم در مساجد این شهرستان برگزار می گردد.

حجت الاسلام حسن ملائکی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و طلوع اسلام و بعثت پیامبر بزرگ اسلام حضرت ختمی مرتبت نیز متقارن بوده است با نزول آیات نورانی الهی. وی خاطر نشان کرد: هر کسی در مسیر زندگانی خود نیاز به معلم و راهنما دارد و راه سعادت و تقرب به مقام والای انسانی پیروی از فرامین الهی است، پس همه ما وظیفه داریم اول درست خواندن قرآن مجید را بیاموزیم و همان را نیز درست به دیگران تعلیم دهیم.

حجت الاسلام ملائکی یادآور شد: جلسات آموزش قرآن کریم در مساجد شهرستان لاهیجان از جمله  امیر صادق، بیگم آباد، میر شمس الدین، شعربافان، امیر شهید، مسجد جامع، جامع شیخعلی کلایه و مسجد جامع روستای مهدی آباد با حضور اساتید مطرح استان به صورت هفتگی برگزار و مورد استقبال قرآن آموزان نیز قرار گرفته است.

ایشان ضمن بیان ضرورت نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در زندگی مردم و انس آحاد مردم جامعه با این کتاب وحیانی، تشکیل و گسترش جلسات قرآنی بویژه جلسات تفسیر و تبیین آیات نورانی قرآن کریم را در تحقق این امر مهم بسیار تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد که اساتید، مدرسان و مربیان با تشریک مساعی خود، همت دوچندانی را برای شکل گیری آن داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.