پ

به گزارش تلاوت از لرستان، حجت الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: قاری ممتاز لرستانی روز یکشنبه 15 مردادماه با حضور حجت الاسلام قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، دکتر دلفان مدیر کل علوم پزشکی لرستان، حجت الاسلام جعفرپور رئیس اداره امور قرآنی استان و تعدادی از مسئولان علوم پزشکی در اداره علوم پزشکی استان لرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در این مراسم، با آرزوی موفقیت روز افزون، با اشاره به احادیث و آیات قرآن کریم، انس با قرآن را مایه خیر و برکت دنیا و آخرت دانست و گفت: کسانی که با قرآن انس بگیرند به فرموده پیامبر اکرم(ص) از آتش جهنم در امان خواهند بود. مهدی قدرتی افزود: طبق سفارش حضرت محمد (ص) به سلمان فارسی تلاوت و صوت خوش قرآن در منازل موجب نورانیت منازل، خیر و برکت، دفع بلا می شود و ما باید با زنده کردن ارزش ها و فرهنگ باشکوه محفل های انس با قرآن در گذشته شهرمان، فضای قرآنی را در خانه ها زنده کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان خاطراتی از محفل های باشکوه  انس با قرآن و کلاس های قرآنی بزرگان و قاریان لرستانی در گذشته، گفت: باید نسل جوان را با تاثیرات و آثار معنوی و حتی جسمی قرآن در تقویت حافظه، روح و روان آشنا کنیم.

دکتر دلفان رئیس علوم پزشکی لرستان یاد و خاطره قاریان برجسته و ممتاز لرستانی را گرامی داشت و حضور مهدی سعادتی کیا قاری قرآن کریم در علوم پزشکی لرستان را مایه افتخار دانست.

مهدی سعادتی کیا در تیر ماه سال 1402 موفق به دریافت گواهی قاری ممتاز کشوری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.