پ

به گزارش تلاوت از همدان، اکبر شمسی دلربا رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت: طی مراسمی از 18 مربی و مدیر فعال تشکلات قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، تجلیل شد.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در توضیح این خبر گفت: درجلسه ای که روز سه شنبه 26 دی ‌ماه با حضور حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزارشد، طی آن از ۱8 مربی و فعال قرآنی تقدیر به عمل آمد.

 شمسی دلربا در ادامه خبرگفت: حجت‌الاسلام ایمانی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رزن در این جلسه به تبیین و توجیه برنامه ها وطرح های پیش رو، دهه مبارک فجر و طرح “قرآن را زندگی کنیم” ویژه ماه مبارک رمضان، برای فعالین و مدیران مؤسسات و خانه های قرآن و عترت علیهم السلام مطالبی بیان نمود.

حجت‌الاسلام ایمانی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم هر یک از ما قرآنیان تبیین پیشرفت های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر است چرا که دشمن می خواهد این افتخارات از اذهان مردم و انقلابیون به دور باشد و او نمی خواهد ایران عزیز ما پیشرفت بکند، در حالی که خود می داند که طرح های شیطانی او با شکست مواجه شده است و خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام ایمانی گفت: شما مربیان پیغمبران زمان هستید و دفاع از انقلاب اسلامی که به گفته شهید سلیمانی حرم است نیز از وظایف مهم هر انقلابی و قرآنی است و باید در برهه های حساس سیاسی و اقتصادی از آن دفاع کرد و الحمدلله تاکنون همیشه در همه صحنه ها بودید و بعد از این نیز ان شاء الله پر رنگ تر از گذشته در دفاع از حرم خواهید بود.

شمسی دلربا گفت: گفتنی است در پایان از 18 نفر از مربیان و مدیران تشکل های قرآنی شهرستان با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.