پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت درمؤسسه قرآن و عترت(ع) نورالمبین کامیاران خبر داد.

مرادی با بیان اینکه استقبال مخاطبان قرآنی خصوصا بانوان خانه دار در ماه ربیع الاول و رمضان از محافل و مجالس معنوی و جلسات قرآن بیش از ماه های دیگر است، این اداره کل تمام تلاش خود را در بهتر برگزار شدن این فعالیتها برای این قشر تاثیرگذار به کار برده است. وي هدف از برگزاری این کلاس ها را ترویج فرهنگ و معارف قرآنی بین بانوان خانه دار و آشنایی با مفاهیم نورانی قرآن کریم ذکر کرد.

مرادی  تاکید کرد: باید از این فرصت درماه های مبارک ربیع الاول و رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را ببریم زیرا بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ انسان ساز قرآن کریم مبتنی بر تعالیم حیات بخش اسلام از مهم ترین حرکت های دینی فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می دارد.

وی با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی در میان بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف این مرکز قرآنی است، گفت: در همین راستا مؤسسه نورالمبین کامیاران اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارفی از جمله کلاس تفسیر و تدبر در قرآن برای بانوان کرده است. وی با تأکید بر اینکه کلاس تفسیر و تدبر در ترم های مختلف (بهار و تابستان) با محوریت موضوعات گوناگون ازجمله قیامت، خانواده، زندگی فردی اجتماعی و موضوعاتی از این قبیل برای بانوان در مؤسسه نورالمبین برگزار شده است، افزود: این مرکز در ترم پاییز، برای نخستین بار کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده و زندگی در قرآن» برای بانوان برگزار خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.