پ

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام صابر طهماسبی ۲۶ شهریور گفت: مراسم اختتامیه «جشنواره فرهنگی، هنری اسراءو تجلیل از قاریان و حافظان قرآن» در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل با همکاری موسسه قرآنی هجرت خلخال و نیز موسسه حنین اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در جشنواره فرهنگی هنری اسراء تعداد ۳۰ اثر در قالب سرود، تواشیح، انیمیشن، موشن گرافی، کلیپ و نماهنگ و فیلم کوتاه با محوریت قرآن به موسسه قرآنی هجرت خلخال به عنوان دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری، ۱۳ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس و هدایی تجللی و از ۵ گروه سرود حمایت مالی شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: طرح تجلیل از قاریان و حافظان قرآن نیز به همت موسسه قرآنی حنین اردبیل اجرا شد و از ۱۰ نفر از قاریان و حافظان در دو بخش خواهران و برداران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است، در این مراسم مهدی طاهری کارشناس قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، سید محمد ذکی نقیب مسئول موسسه قرآنی هجرت خلخال، فرشته جهانتاب مسئول مؤسسه قرآنی حنین اردبیل و سارا حقی، اصغر نامور و محمد مقدسی کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل و جمعی از فعالان قرآنی استان اردبیل نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.