پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: موسسه بیت‌الاحزان ۱۸۵ شعبه روزانه در نقاط مختلف کشور دارد که دو شعبه آن در استان البرز فعالیت می‌کند.

این مسئول از برگزاری آزمون حفظ این موسسه شعب استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: آزمون رشته‌های حفظ در ۱۰ سطح و به صورت ۳ جزء، روخوانی در ۲ سطح، تجوید در ۲ سطح و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در ۵ سطح برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز توضیح داد: آزمون کتبی رشته حفظ کل در تاریخ ۳۰ شهریورماه و آزمون شفاهی نیز طی بازه زمانی ۲۵ شهریور تا ۶ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ملازاده بیان کرد: علاوه بر آزمون حفظ، امسال آزمون پایان ترم شعب روزانه این مؤسسه نیز به صورت همزمان در روز پنج‌شنبه، ۳۰ شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: بعد از برگزاری آزمون حفاظ می‌توانند گواهی خود را از طریق سامانه محفوظ متعلق به مؤسسه بیت‌الاحزان دریافت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه موسسات بیت‌الاحزان البرز دارای دو ترم تحصیلی هستند که آزمون‌های پایانی آن‌ها هر ساله در شهریور و اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: کلاس های این موسسه با محوریت آموزش حفظ، تجوید، روخوانی، کلاس‌های تفسیر و … برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.