پ

به گزارش تلاوت از گلستان، حجت‌الاسلام بهرامی امام جمعه شهر خان‌ببین در جلسه هم اندیشی ستاد قرآنی که با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی، کارشناس قرآنی و کنشگران فعال قرآنی خان‌ببین که روز ۲۸ خرداد در دفتر امام جمعه خان‌ببین برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات روستاهای خان ببین و بخش فندرسک کمبود خانه قرآن و مؤسسات قرآنی ویژه نوجوانان و جوانان بوده که متأسفانه با رایزنی‌های مختلف با مسئولین هنوز این امر محقق نشده است.

امام جمعه شهر خان‌ببین با بیان اینکه این روستا به برگزاری محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت نیازمند است، گفت: جوانان زیادی در این روستا و شهر خان ببین وجود دارد که به فعالیت‌های قرآنی علاقمند بوده و همیشه در مناسبت‌های مذهبی پای کار هستند لذا برگزاری محفل‌های قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی می‌تواند در این جوانان انگیزه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نبود مؤسسه قرآنی در شهر و منطقه فندرسک مایه نگرانی برای نسل‌های آینده است، گفت: ‌برای آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه‌های قرآنی لازمش این است که کودکان در مؤسسات و خانه‌های قرآنی حضور فعال داشته باشند تا بتوانند در آینده تاثیرگذار باشند. حجت‌الاسلام بهرامی گفت: هریک از اعضای ستاد قرآنی باید با هم‌فکری و هم اندیشی زمینه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی کوشا بوده و راه‌اندازی و مجوز تأسیس خانه قرآن را در منطقه فندرسک و خان‌ببین پیگیری کنند.

همچنین در پایان جلسه هریک از اعضای جلسه در خصوص کلیات مسائل قرآنی منطقه فندرسک تبادل نظر و مطالبی را در جهت تنوع برنامه‌های کرسی تلاوت و سطح منطقه ارائه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.