پ

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان اشاعه فرهنگ قرآنی و انس با کلام نورانی قرآن سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری سلسله محافل انس با قرآن در مساجد و محوطه بناهای تاریخی و سیاحتی لرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قلعه فلک‌الافلاک از جاذبه‌های پرطرفدار گردشگری استان لرستان است، خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی در محوطه این قلعه برای بهره‌مندی مشتاقان و علاقه مندان به معارف اسلامی برگزار شود.

جعفرپور از برگزاری محافل انس با قرآن در محوطه قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد خبر داد و با بیان اینکه این محافل قرآنی همه روزه از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب برگزار می‌شود، افزود: این محافل قرآنی که با حضور قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه در حاشیه برگزاری محافل قرآنی که به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود، مناجات‌خوانی، اجرای گروه‌های تواشیح و مسابقه «قرآن بخوان و جایزه ببر» نیز در حال برگزاری است، گفت: بعد از برگزاری این محافل قرآنی، نماز جماعت اقامه و سفره افطاری با هدف ترویج افطاری‌های ساده برپا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.