پ

به گزارش رابط خبری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان، دوره آموزشی ویژه مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین و مربیان جلسات خانگی قرآن در روز چهارشنبه مورخ 1400/12/18توسط اداره امور قرآنی لرستان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر پور رئیس اداره امور قرآنی لرستان با اعلام این خبر افزود: در این دوره که با حضور 53 نفر از مربیان مراکز نورالثقلین و مربیان جلسات خانگی قرآن در خصوص رشته های روش تشکیل جلسات خانگی، روش جلسه داری، روش های شبکه سازی و مهارتهای بهره مندی از قرآن با موضوع آموزش عمومی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

جعفر پور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را اولویت اصلی در فرهنگ سازی آموزه‌های دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب بر ضرورت اصلاح نگرش و تقویت باور‌های دینی، عمل به آموزه‌های اسلامی از سوی رهبران دینی و مدیران نظام و نهادینه شدن فرهنگ نظارت و تقویت روحیه جهادی تاکید کرده که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی گفت: آموزش‌های تخصصی مدرسین نهضت نورالثقلین و مربیان جلسات خانگی و آموزش‌های تخصصی که با اتکا به ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن انجام می‌شود، طرحی است که با عنوان نورالثقلین در حال برگزاری می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.