پ

حسن سلمانی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان جنوبی با بیان اینکه دوره تربیت مربی صوت و لحن که یک دوره تخصصی است برای اولین بار با حضور استاد «محسن یاراحمدی» که از اساتید تراز اول کشوری در حوزه صوت و لحن برگزار شد، گفت: کتاب این استاد در برگزاری کلاس‌های تربیت مربی صوت و لحن نیز تدریش شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره مخصوص افرادی است که حداقل سر رشته‌ای از صوت لحن داشته باشند، اظهار کرد: شیوه‌های درست و اصولی صوت و لحن به  افرادی که می‌خواهند در این حوزه تدریس کنند آموزش داده می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه این دوره در دو بخش برگزار می‌شود، افزود: در این دوره حدود ۴۰ نفر شرکت کردند که بخش اول آن در ۱۹ و ۲۰ بهمن برگزار شد و بخش دوم آن نیز در اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از پایان دوره تربیت مربی صوت و لحن آزمونی برگزار خواهد شد که افرادی که با شرکت در این دوره و کسب نمره نهایی در آزمون مدرک تخصصی مربی صوت و لحن را از سازمان دارالقرآن کشور دریافت می‌کنند.

سلمانی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های تخصصی فعالیت‌های قرآنی در جهت تربیت کادر تخصصی قرآن کریم بوده که کادر تشکیل  و بتواند فعالیت قرآنی معمولی را در سطح استان آموزش دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.