پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از بازدید حجت الاسلام علیحسینی معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان از محل برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) در محل اداره امور قرآنی خبر داد.

مرادی گفت: حجت الاسلام علیحسینی معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان ضمن بازدید از محل برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) در محل اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با داوران این جشنواره نیز دیدار و گفتگو کرد. علیحسینی ضمن تشکر و تقدیر از سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی و داوران این جشنواره، در سخنانی به اهمیت و این مسابقه پرداخت و گفت: در پنجمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات بیش از ۳۸۰۰ نفر فرزندان پایین‌تر از ۱۵ سال، ۱۰۰۰ نفر فرزندان بالای ۱۵ سال و ۱۲۰۰۰ نفر همسر طلاب برادر و طلاب خواهر و در مجموع بیش از ۱۶۰۰۰ نفر ثبت نام کردند.

علیحسنی با بیان اینکه پس از ثبت نام اولیه مرحله سطح سنجی در استان‌ها اجرا شد، افزود: در این مرحله داوران حسن حفظ، ترتیل و قرائت در  تماس تلفنی با شرکت کنندگان در بخش شفاهی، توانمندی افراد را برای حضور در مرحله استانی (حضوری) بررسی کردند و از این نفرات تعداد ۴۴۰۷ نفر که نمرات ۱۰۰-۸۰ (عالی) و ۸۰-۶۰ (خوب) را کسب کردند مجوز حضور در مرحله استانی را دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.