پ

به گزارش تلاوت از زنجان، دکتر حشمت الله قنبری در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: هیچ نظامی با بی حجابی منقرض نمی شود اما اگر این رویه تبدیل به بی حیایی شود حیات انسانی بقاء پبدا نمی کند.

دکتر قنبری در ادامه افزود: کار دشمن، دشمنی کردن است و مبانی روشهای هجوم خود را بوسیله عوامل خود نهادینه و ابلاغ میکند. امروز با این مواجه هستیم که مسئله را باید درست مطرح کنیم و اگر در طرح مسئله نتوانیم درست عمل کنیم تا انتها راهمان کج خواهد شد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: از همه جفاهایی که به راه خدا و آئین خدا در دوران غربت اسلام شد هیچ جفایی به اندازه تغییر سبک زندگی مردم نشد. به خانه امام علی (ع) هجوم بردند ظلم بزرگی بود. حضرت زهرا (س) را مورد ضرب و جرح قرار دادند ظلم بزرگی بود، سیاست جعل حدیث به وجود آوردند، ظلم بزرگی بود اما با همه این ظلمها اثر تخریبی تغییری در سبک زندگی مردم نداشت. ما در حال حاضر در جامعه خودمان به دنبال تصحیح هستیم.

دکتر قنبری نظام جمهوری اسلامی را برخاسته از میراث معنویت شیعه دانست و گفت: در کل کره زمین از اول تاریخ تا به الان بعد از انبیاء عظام الهی نظیر مرجعیت شیعه و روحانیت شیعه وجود ندارد. ما باید اشکالات خودمان را بشناسیم و این شناخت باعث بهبود مسائل مختلف می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.