پ

به گزارش عصر سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان دارالقرآن، جلسه هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم با حضور اکثریت اعضا در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در مورد دستورات جلسه و برنامه های سال ۱۴۰۰ سازمان دارالقرآن الکریم پرداختند.
در پایان این نشست حسین اسدی مشاور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی،حجج اسلام مهدی اخوان صباغ رییس سازمان دارالقرآن الکریم،رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی وتبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی،  حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سید مصطفی حسینی  پس از رای گیری از اعضای هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان هیات مدیره این سازمان تا پایان سال ۱۴۰۰  انتخاب شدند و از طرح «آموزش روخوانی قرآن به روش خودآموز»‌ با شعار «من قرآن را دوست دارم» رو نمایی شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این آستان قدس  رضوی به عنوان دبیرخانه نهضت قرآن را دوست دارم انتخاب شده بود.  این طرح ملی با هدف آموزش روخوانی قرآن از تیرماه امسال با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

در این فعالیت قرار است حداقل یک میلیون نفر از افراد هشت سال به بالا در سطح کشور به روش خودآموز و به صورت مجازی، به فراگیری مهارت روخوانی صحیح قرآن کریم بپردازند.

حرم های مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، احمد بن موسی الکاظم(ع)، عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران و بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت در کنار تعدادی از بقاع شاخص از جمله مکانهایی است که این طرح در آنها اجرایی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.