پ

حجت‌الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر و رونمایی از سند مجمع قرآنیان استان بوشهر اظهار داشت: اگر بخواهیم بسنجیم که آیا توفیقی در تبلیغ صورت گرفته است یا نه، باید روی میزان اثری که بر شاکله جامعه گذاشته شود نگاه کنیم و بررسی شود.

وی اضافه کرد: ریشه و هویت جامعه قرآنی است و در اغلب پیمایش‌ها و نظرسنجی‌ها نیز این امر تأیید شده است و باید انس و نگاه قرآن در جامعه را سنجید و آن را گسترش داد که به خوبی در سند جامع قرآنی به این موضوع پرداخته شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: باید ترقی و ارتقا ترقی‌های جامعه قرآنی مد نظر قرار بگیرد و نخبگان این موضوع را مدنظر قرار دهند. وی با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ قرآنی در بوشهر خالی است ادامه داد: بوشهر اولین پایتخت قرآنی است و باید از این غنیمت استفاده و بهره‌های خوبی برد. حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: وجود مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر می‌تواند گردشگری مذهبی را تقویت کند. استان بوشهر باید به مرجع گردشگری مذهبی تبدیل شود. وی تصریح کرد: وجود این مجتمع می‌تواند گردشگری مذهبی را در استان بوشهر تقویت کند و استان بوشهر باید به عنوان الگوی گردشگری مذهبی برای استان‌های دیگر نیز باشد. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: فضای مجازی بخشی از فضای امروز را تشکیل می‌دهد که باید حتماً در این مجتمع بزرگ قرآنی دیده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.