پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حجت الاسلام علی محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: همزمان با برگزاری جشن هفته وحدت در کنگان، گواهینامه سطح ۶ قرائت قرآن کریم را به محمد امین رضایی قاری و استعداد قرآنی این شهرستان اعطا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: محمدامین رضایی از استعدادهای قرآنی این شهرستان است که به صورت تخصصی قرائت قرآن کریم را از سال 95 با حضور در مرکز قرآنی آغاز کرد و پس از 3 سال گذراندن این دوره در رشته تلاوت های تقلیدی و دوره «تلاوت های تقلیدی»، در سال 98 وارد مرحله دوم این دوره و مرحله «دوره تطبیقی» شد. وی همچنین با پشتکار بسیار خوب و خانواده موفق به اجرای تلاوت های زیبایی نیز در سطح کشوری شده است که اذان وی نیز هر از شبکه ملی امید و شبکه قرآن نیز پخش می شود.

حجت الاسلام محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان افزود : بخش بزرگی از این دستاورد قرآنی به تلاش های بی وقفه این قاری مربوط است و بخشی دیگر مرهون زحمات و تلاش های همکاران ستادی در مرکز از جمله جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هستیم که از ایشان سپاسگزاری می شود.

مراسم تجلیل از محمدامین رضائی قاری نوجوان کنگانی، 23 مهرماه در مسجد قائم آل محمد(عج) کنگان همزمان با برگزاری محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.