پ

به گزارش ایکنا؛ آخرین جلسه جمعیت قرآنی استان تهران در دوره ششم با حضور تمامی اعضای شورای مرکزی، عصر فردا، ۱۴ شهریورماه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات سازمان دارالقرآن الکریم تشکیل خواهد شد.

ارائه گزارش از برنامه‌های انجام شده، تصمیم‌گیری درباره برگزاری دوازدهمین مجمع عمومی این جمعیت و فراهم کردن زمینه لازم برای انتخابات هفتمین دوره شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران از جمله مواردی است که طی این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

بنابر گفته محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران، «از آخرین اقدامات این جمعیت قرآنی در سال ۱۴۰۰ پیرو فرمایش مقام معظم رهبری، کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا بود. طی فراخوان اعلام شده تا پایان شهریورماه، این کمک‌های مردمی و خیرخواهانه جمع‌آوری شده و بخشی از آن به مردم آسیب‌دیده از کرونا در استان تهران اختصاص پیدا خواهد کرد و بخش دیگر آن نیز صرف فعالیت‌های آموزشی و پرورشی قرآنی افراد کم‌برخوردار این عرصه خواهد شد».

یادآور می‌شود، محمدرضا پورمعین، یوسف افراش، بهمن جاهی، محمدمهدی بحرالعلوم، حوریه عقبایی، مهدی نجفی، محمدحسین اکبری، حسین طرقی، محمدرضا خرمیان، رسول فلاح زرگران و فرشته مسجدی از اعضای اصلی شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران هستند. همچنین محمد بادپا و علی‌اصغر میرزایی اعضای اصلی هیئت بازرسی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.