پ

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن، نشست مجمع عالی قرآن با حضور فرماندار و تعدادی از اساتید و قاریان قرآن کریم در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار، فکور فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان يگانه راهنماي بشر، ظرفيتي ارزشمند براي فراگیری سبک زندگی معنوی است گفت: من از همه اساتید و قاریان قرآن می خواهم كه برای ایجاد انس بیشتر مردم به ویژه قشر نوجوانان و جوانان جامعه با معارف قرآني در این شهرستان، سعی و تلاشی دو چندان نموده و این کتاب وحیانی را همچون گذشته و با اهتمام بیشتر به مردم آموزش بدهند.

وی ضمن بيان ضرورت توجه به پرورش انسان در مكتب قرآن با توجه به آموزه های انسان ساز آن گفت: تلاش در راستاي آموزش و ارتقای قاریان و حافظان قرآن با محوریت تربیت صحیح قرآن ، از ديگر بايسته هاي ضروری جامعه امروزی می باشد.

فرماندار فومن با اشاره به غفلت هاي صورت گرفته در حوزه قرآنی اضافه کرد: بسياري از مشكلات و معضلات امروز در بین مسلمانان، ریشه در دوری آنها از این کتاب آسمانی داشته كه با مراجعه همه ما به قرآن، شاهد كاهش و حتی رفع چشمگیر این معضلات خواهیم بود. وی با حمايت از طرح ها و برنامه های در دست اقدام در این شهرستان تأکید کرد: سياستگذاری ها در امور قرآني باید برنامه محور و اثرگذار باشد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت خوب تشکلهای قرآنی در شهرستان ابراز امیدواری کرد که برای استفاده از این ظرفیتها برای آموزش قرآن کریم در ابعاد گوناگون همت دو چندان صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.