حجتالاسلام پاکطینت، رئیس اداره امور قرآنی استان یزد، با اعلام این خبر گفت: این آزمون ویژه ۴ نفر از شرکتکنندگانی بود که پیشتر در کلاسهای حضوری ۴ روزه در شیراز حضور یافته بودند.
وی با تأکید بر اهمیت تربیت معلمان متخصص در حوزه تدبر در قرآن افزود: «هدف این دوره، ارتقای سطح علمی و مهارتی فعالان قرآنی و تقویت جریان فهم عمیقتر قرآن در بین اقشار مختلف جامعه است.»
شرکت کنندگان در این دوره آقایان شعبانعلی قانعی، سید کاظم حسین، محمد حسن زارع و محمدرضا قاسمزاده می باشند.
لینک کوتاه: https://telavat.ir/?p=78638


